ОГОЛОШЕННЯ
ОГОЛОШЕННЯ
про передачу нерухомого майна в оренду на аукціоні включеного до Переліку першого типу об’єктів комунальної власності Любарської селищної ради, що підлягають передачі в оренду на аукціоні- частини приміщення на першому поверсі (дитяче стаціонарне відділення) загальною площею 220,94 кв.м. розташованого за адресою: Житомирська обл., Житомирський р-н., село Старий Любар вулиця Медична,5 для розміщення аптеки, яка має право на роздрібну торгівлю лікарськими засобами та ліцензію на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
(Публічне посилання на аукціон :https://zakupivli.pro/auctions-dgf/auctions/LLE001-UA-20240117-36883)
Аукціон оренди частини приміщення на першому поверсі (дитяче стаціонарне відділення) зага льною площею 220,94 кв.м розташованого за адресою: вул. Медична, 5, с. Ст.Любар Житомирського району, Житомирської області для розміщення аптеки, яка має право на роздрібну торгівлю лікарськими засобами та ліцензію на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
|
||||||||||||
Повне найменування та адреса орендодавця/балансоутримувача |
Комунальне некомерційне підприємство «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області код ЄДРПОУ 01991754, місцезнаходження: 13133 вул. Медична,5 с. Старий Любар Житомирський р-н., Житомирська обл., тел.0987876528 e-mail: lubaraukcion@gmail.com |
|||||||||||
Інформація про об’єкт оренди |
частина приміщення на першому поверсі (дитяче стаціонарне відділення) загальною площею 220,94 кв.м розташованого за адресою: вул. Медична, 5, с. Ст.Любар Житомирського району, Житомирської області обліковується на балансі КНП «Любарська лікарня» |
|||||||||||
Тип переліку |
Перший |
|||||||||||
Вартість об’єкта оренди |
Відповідно до висновку про вартість майна, станом на 09.01.2024 становить 1203850,00 грн. без урахування ПДВ |
|||||||||||
Тип об’єкта |
Нерухоме майно |
|||||||||||
Пропонований строк оренди |
5 років |
|||||||||||
Фотографічне зображення майна |
Додається |
|||||||||||
Поверховий план об’єкта або план поверху, на якому розташований об’єкт |
Додається |
|||||||||||
Місцезнаходження об’єкта |
13133 Житомирська обл., Житомирський р-н, с.Старий Любар, вул. Медична,5, |
|||||||||||
Загальна площа об’єкта, кв. м |
220,94 |
|||||||||||
Корисна площа об’єкта, кв. м |
150,3 |
|||||||||||
Характеристика об’єкта оренди |
Нежитлове приміщення КНП «Любарська лікарня» корисною площею 150,3 м 2 розташоване на першому поверсі будівлі дитячого стаціонарного відділення лікарні, група капітальності І (перша), фундаменти бутові, стіни-цегла, перекриття –залізобетонні, підлоги бетонні, покрівля-рулонна, вікна металопластикові. |
|||||||||||
Технічний стан, інформація про потужність електромережі і забезпечення комунікаціями |
Фізичний стан задовільний. Рік будівництва 1984 р. Наявне електропостачання, опалення, водопостачання та водовідведення. |
|||||||||||
Інформація про те, що об’єктом оренди є пам’ятка культурної спадщини, щойно виявлений об’єкт культурної спадщини чи його частина |
Об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини |
|||||||||||
Наявність погодження органу охорони культурної спадщини на передачу об’єкта в оренду |
Не потребує |
|||||||||||
Інформація про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації |
Не включено до переліку майна, що підлягає приватизації |
|||||||||||
Цільове призначення об’єкта оренди, у разі неможливості використання об’єкта за будь-яким цільовим призначенням відповідно до п.29 Порядку, крім випадку, передбаченого аб.7 п.29 порядку (вразі відсутності інформації на момент її внесення), та у разі включення об’єкта до переліку Другого типу |
Може бути використане тільки за цільовим призначенням |
|||||||||||
Погодження органу управління |
Рішення ХХХХVІІ сесії Любарської селищної ради VIII скликання від 12.01.2024 року № 1412 «Про погодження наміру передачі в оренду частини приміщення лікарні (дитячого стаціонарного відділення) та включення цього об’єкту до Переліку першого типу» |
|||||||||||
Інформація про наявність окремих особових рахунків на об’єкт оренди, відкритих постачальниками комунальних послуг |
Об’єкт оренди не має окремих особових рахунків, відкритих постачальниками комунальних послуг. Порядок компенсації балансоутримувачу на оплату комунальних та інших додаткових послуг буде впорядковано окремим договором. |
|||||||||||
Проєкт договору |
Додається до оголошення про передачу нерухомого майна в оренду |
|||||||||||
Умови та додаткові умови оренди |
||||||||||||
Стартова орендна плата |
12038,50 грн. (Дванадцять тисяч тридцять вісім гривень 50 коп.) без урахування ПДВ- для електронного аукціону 6019,25 грн. (Шість тисяч дев’ятнадцять гривень 25 коп.), без урахування ПДВ- для електронного аукціону із зниженням стартової ціни; 6019,25 грн. (Шість тисяч дев’ятнадцять гривень 25 коп.), без ПДВ –для електронного аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій |
|||||||||||
Кількість кроків за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій |
1 крок |
|||||||||||
Строк оренди |
5 років |
|||||||||||
Письмова згода на передачу майна в суборенду відповідно до п.169 Порядку |
Майно передається в оренду без права передачі в суборенду |
|||||||||||
Вимоги до орендаря |
Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» |
|||||||||||
Контактні дані (номер телефону і адреса електронної пошти працівника балансоутримувача для звернень про ознайомлення з об’єктом оренди) |
КНП«Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області код ЄДРПОУ 01991754 Адреса: 13133 вул. Медична,5 с. Старий Любар Житомирський р-н., Житомирська обл., Час роботи відділу з 8.00 до 16.30 (крім вихідних), обідня перерва з 12.00 до 12.30. Адреса електронної пошти: lubaraukcion@gmail.com Контактна особа : Гуцало Марина Василівна тел.0987876528 |
|||||||||||
Інформація про аукціон (спосіб та дата) Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні, що визначається з урахуванням вимог, установленим Порядком |
Аукціон передачі нерухомого майна в оренду. Дата аукціон 07 лютого_2024 року. Час проведення аукціону встановлюється електронною торговою системою відповідно до вимог Порядку проведення електронних аукціонів. Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня що передує дню проведення електронного аукціону. |
|||||||||||
Інформація про умови, на яких проводиться аукціон: |
Передача об’єкта в оренду здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна», постановою кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна». Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону 1 % стартової орендної плати. Розмір гарантійного внеску 24077,00 грн. (двадцять чотири тисячі сімдесят сім гривень 00 коп.) Пунктом 58 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, зазначено Розмір гарантійного внеску встановлюється у розмірі стартової орендної плати на: два місяці для об’єктів оренди, пропонований строк оренди яких становить від одного до п’яти років. Розмір реєстраційного внеску – 710,00 грн., згідно Закону України «Про оренду державного та комунального майна» реєстраційний внесок – сума коштів у розмірі 0,1 мінімальної заробітної плати, встановленої станом на 1 січня поточного року (7100 грн.*0,1%=710,00 грн.) Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 1. |
|||||||||||
Додаткова умова |
працевлаштування переможцем аукціону фармацевтичних працівників КП «Аптека» №1 Любарської селищної ради |
|||||||||||
Додаткова інформація |
Перерахування гарантійного та реєстраційного внеску здійснюється на поточний рахунок організатора відкритих торгів (аукціонів), на електронному майданчику якого зареєструвався учасник. Реквізити розрахунків операторів УМ за посиланням на сторінку веб-сайту адміністратора, на якій зазначені реквізити таких рахунків https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2. Оператор електронного майданчика здійснює перерахування реєстраційного, гарантійного внеску на рахунок за такими реквізитами: в національній валюті: Одержувач: КНП «Любарська лікарня» Любарської селищної ради Житомирської області Код ЄДРПОУ 01991754 МФО 305299 Банк отримувач: АТ КБ «ПриватБанк» р/р UA 143052990000026006026409938 (зазначити призначення платежу) |
|||||||||||
Технічні реквізити оголошення |
Період між аукціоном та аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій (20-35 календарних днів з дати оприлюднення оголошення електронною торговою системою про передачу майна в оренду). Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання в алфавітному порядку на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2. https://zakupivli.pro/auctions-dgf/auctions/LLE001-UA-20240117-36883 |
|
|
|
![]() |
|