Комунальне некомерційне підприємство "Любарська лікарня" Любарської селищної ради Житомирської області
Міністерство охорони
здоров'я України
 

Інформація для пацієнтів

Пам’ятка

Шановні пацієнти пам’ятайте, що успіх лікування багато в чому залежить від ВАС, від Вашого відношення до хвороби , від чіткого дотримання всього комплексу заходів, призначених лікарем, від чіткого дотримання лікарського режиму.

Правила і обов’язки  пацієнтів

Пацієнт має право на :

  1. Захист 2. Інформацію 3.  Свободу вибору 4. Бути почутим
  1. Право на захист. Реалізується обов’язками лікувального закладу:
  • Наданні кваліфікованої  медичної допомоги  в об’ємі і послідовності визначених програмами  обов’язкового та добровільного медичного страхування, а також зумовлених умовами контрактів і договорів з гарантованим рівнем якості, без дискримінації по статі, віку та соціального статусу. ,
  • Створенні умов безпечного перебування пацієнта в лікувальному закладі, уваги та поваги до нього.
  • Надання невідкладної допомоги , надання додаткових послуг, що входять за рамки програми і договорів, сплачується пацієнтом  з особистих коштів.
  • Захист від шарлатанства та некомпетентності/
  • Захист від неблагоприємного впливу різноманітних екзогенних факторів (паління іншими пацієнтами , обмеження засобів механічного зараження, інфекційного зараження і т. п.)
  • Конфіденційності всієї інформації та записів, які стосуються пацієнта (за виключенням випадків, передбачених законом).
  • Захист від самого себе (при визначенні пацієнта ментально недієздатним).
  1. Право на інформацію передбачає ознайомлення пацієнта  з :
  • Членами лікарняного персоналу, включаючи  студентів, що приймають безпосередню участь у наданні медичної допомоги хворому.
  • Повною інформацією про діагноз, методи і способи лікування, прогноз, терміни лікування, зміни в перебігу і лікуванні захворювання. Про наявність альтернативних методів, наслідки їх використання або невикористання.
  • Правилами  лікарні і інструкціями поведінки в лікарні.
  • Інформацією про можливі наслідки при проведенні невідкладних заходів (відмова повинна бути письмово документальна).
  • Необхідністю обслуговування пацієнта після завершення лікування (диспансеризація, направлення в інший лікувальний заклад та інші)
  • Можливістю отримання детальної або скороченої виписки про результати лікування.
  1. Право вільного вибору (можливо лише при достатній інформаційності)
  • Лікуючого лікаря та способу лікування лікувального закладу.
  • Відмова від лікування(до певної міри , дозволеної законом), після попередження про наслідки.
  • Відмова від участі в наукових дослідженнях, експерементах
  • Проведення термінових методів лікування  із значною вірогідністю ускладнень.
  • Відмова від реанімації (при наявності відповідального законодавства )

Будь-яка відмова повинна бути задокументована

  1. Реалізація права бути почутим передбачає:
  • Вільне спілкування з близькими  в стінах лікувального закладу.
  • Наявність можливостей  для спілкування з духовними наставниками, незалежно від віросповідання.
  1. Обов’язок хворого по відношенню до лікаря, лікувального закладу, інших хворих:
  • Хворий зобов’язаний надавати лікарю повну інформацію  щодо попередніх захворювань, госпіталізацій та інших питань стосовно стану здоров’я, особливо при ВІЛ-інфікуванні та венеричних захворюваннях.
  • Хворий повинен дотримуватись  прийнятого в відділенні розпорядку дня та рекомендованого  лікарем режиму.
  • Дотримуватися правил особистої гігієни, бути охайним і акуратним, вимагати цього від своїх сусідів по палаті та відділенню.
  • Виконувати лікарські призначення.
  • Дбайливо ставитись до свого здоров’я та здоров’я інших людей, дотримуватись здорового способу життя , не палити, та не вживати  спиртних напоїв!
  • Не порушувати спокій хворих в палаті та відділенні, не створювати шуму розмовами , радіоприймачами  та т.п.
  • Не порушувати режиму харчування, в харчовий раціон включати тільки  ті  продукти , що дозволив лікар!
  • З повагою відноситись  до праці обслуговуючого  персоналу, підтримувати чистоту та порядок у палаті й відділенні.
  • Використовувати час перебування у лікарні для підвищення для своїх загальних та гігієнічних знань.
  • Дбайливо ставитись до використання обладнання та інвентаря.

 

Лікарня, фельдшерсько-акушерський пункт, фельдшерський пункт, медичні амбулаторії  гарантують, що всім пацієнтам  надаються права. Згідно приведеного вище переліку і потребують використання зазначених в тексті обов’язків.

 

 

Права і обов’язки пацієнтів розроблені на основі Міжнародних правових актів Конституції України,

«Основ законодавства України», Про охорону здоров’я».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Медичні пільги

Для осіб , які мають особливі трудові заслуги  перед Батьківщиною

(герої соц. праці та повні кавалери орденів Трудової слави)

  1. Позачергове особисте і безкоштовне членів їх сімей (дружини, чоловіка, дітей віком до 18 років) обслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах усіх типів та видів, позачергова безкоштовна особиста і членів їх сімей ( дружини, чоловіка, дітей віком до 18 років) госпіталізація і лікування в стаціонарах, госпіталях. Лікарнях, а також збереження безкоштовного обслуговування зазначених осіб у поліклініках та інших медичних закладах до яких вони були прикріплені у період роботи до виходу на пенсію. Зазначені пільги зберігаються за одним із подружжя, що пережило і дітьми віком до 18 років.
  2. Позачергове безкоштовне забезпечення ліками , що придбані за рецептом лікаря, доставка за його висновком додому.
  3. Безкоштовне виготовлення і ремонт зубних протезів (крім виготовлення з дорогоцінних матеріалів).

                            Медичні пільги

                   Донор АМ крові та її  компонентів

(закон України «Про донорство крові та її компонентів» введений в дію 23.06.1995р. рішення Житомирської обласної Ради народних депутатів «Про стимулювання донорства і надання додаткових пільг Почесним і безкоштовним донорам» від 22.06.1992р. №34)

                   Пільги почесним донорам України

  1. Безкоштовне позачергове зубопротезування (за винятком протезування із дорогоцінних матеріалів) в медичних закладах загальнодержавної і комунальної власності.
  2. Пільгове придбання ліків із знижкою вартості на 50% за рецептами  лікарів.
  3. Безкоштовне забезпечення донорською кров’ю та її препаратами  необхідними для їх особистого лікування або для лікування найближчих родичів (діти, батьки, чоловік, дружина).

 

Пільги донорам  АМ крові та її компонентів

Позачергове надання амбулаторно-поліклінічної та стаціонарної медичної допомоги.

                            Медичні пільги

для суддів та членів їх сімей ( закон України «Про статус суддів»)

  1. Позачерговий амбулаторний прийом  в поліклініці.
  2. При наявності показань  безвідмовна госпіталізація
  3. Щорічний диспансерний огляд із залученням необхідних спеціалістів.

 

 

 

 

Вхід для адміністратора